niedziela, 22 grudnia 2013

:)

Sama w to nie wierzę, ale zostałam nominowana do Liebster Awards. Jestem w ciężkim szoku i bardzo, bardzo dziękuję.<3 Postaram się nie zawieźć i pisać jak najlepiej umiem.:)

Nominacja od: http://lovelustdreams.blog.pl/




1. Czemu piszesz bloga?
Zawsze lubiłam pisać i pewnego dnia pojawił się w mojej głowie pomysł i postanowiłam spróbować.


2. Ile masz lat?
Baaaardzo dużo... 21.


3. Jakie masz hobby?
Fotografia, tworzenie własnych filmów, koncerty.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pracować dla Ben'a Winston'a.
 
5. Ulubione książki?
 Wszystko co pochodzi od King'a, ale też jestem ogromną fanką J.R. R. Tolkiena


6. Ulubione filmy?
Dramaty psychologiczne, horrory, komedie romantyczne i niektóre filmy fantasy.

7. Jakie miasto reprezentujesz?
Kraków/Warszawę.


8. Masz jakieś życiowe motto?
 Ostro pracuj, ostro baluj i bądź dobry.

9. Ulubione imię męskie/żeńskie?
Marcin/Julia


10. Jakie masz noworoczne postanowienie? 
Więcej czasu poświęcić sobie.

11. Jesteś tolerancyjna/y?
Staram się, ale nie zawsze mi wychodzi, gdyż są zachowania których nie jestem w stanie znieść. Co do ludzi, nie mam z tym problemu.

3 komentarze:

  1. LOL Ja mam na imie Julia a mój tata Marcin xD Świetne opowiadanie WOW!

    @MirrorPlz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! :)
    Kiedy nowy rozdział? :)

    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił. :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dopiero udało mi się oderwać od stołu.:) Jeśli nie skończę go dzisiaj, jutro pojawi się na 100%.:)

      Usuń